Impresii din UK (partea a II-a)

Cine crede ca posta traditionala isi va diminua insemnatatea pe viitor in favoarea mailului electronic se inseala!
Cel putin in privinta sistemului de curierat in UK, care este foarte bine pus la punct, functioneaza fara probleme si are in spate o codificare riguroasa si coerentă a întregului spațiu național.
Foarte multe din formalitatile legate de contracte de servicii, oferte, reclame, contact cu autoritatile publice, amenzi, etc, au loc prin intermediul postei. Carnetul de conducere, spre exemplu, se obtine trimitand solicitarea si actele doveditoare prin posta si in acelasi mod este si primit de catre solicitant.
Una din marile companii de curierat din UK este Royal Mail, care are reprezentanta si in tara noastra.

Va mai aduceti aminte de camerele de luat vederi existente peste tot in locurile publice din UK? Mi-as dori si eu asa ceva in Romania? De ce? Pentru ca in ceea ce ma priveste respect legea, nu fur, nu injur si nu arunc gunoi pe strada, asa ca mi-ar placea sa vad cum persoanele care au comis o infractiune sunt imediat retinute si luate la intrebari de autoritati, inainte de a trece de urmatorul colt de strada!
Mi-as dori deasemenea ca soferul care depaseste coloana de masini care asteapta linistita la semafor sa fie sanctionat, sa i se ridice permisul astfel incat sa constientizeze ca trebuie sa astepte la rand ca restul lumii!
Mi-ar placea ca politistii sa nu mai primeasca mita in strada de teama ca sunt filmati si dati in vileag! Mi-ar placea o ordine impusa de teama de a fi filmat, daca nu se poate din respectul pentru comunitatea si legile acesteia!

Pentru final am pastrat linukul catre o parte din fotografiile pe care le-am realizat in mica excursie in regiunea Lancashire, situata in Nord-Vestul UK. Acestea sunt disponibile spre vizualizare in sectiunea publica a albumelor mele din Picasa.

Comments

Popular posts from this blog

Contactless Payment Card - A big security risk

Rooting pentru HTC Desire HD (Aria)

Despre contestarea amenzilor RATB