REBU - Campania „arunca la coș, nu pe jos"

Eram cu mașina în trafic zilele trecute când am remarcat panoul publicitar cu reclama realizată de REBU. Am fost pur și simplu plăcut impresionat de calitatea materialulu și m-a făcut să mă gândesc că undeva în țara asta există din ce în ce mai mulți oameni care se preocupă pentru un mediu mai curat.

Campania e promovată și pe site-ul oficial REBU, însă doar prin câteva fraze enunțate; după părerea mea nu au impactul similar acestui banner, care se găsește mai peste tot în aria sectoarelor în care REBU oferă servicii de salubrizare și reciclare selectivă.

Impactul e mare, în special la tineri, prin asocierea imaginii unui baschetbalist cu coșul de gunoi, instigă chiar sentimente plăcute, face ca sarcina dificilă a reciclatului să fie privită ca o simplă joacă. Impactul e cu atât mai mare și sunt convins că va avea succes pentru că vine să schimbe o veche mentalitate comunistă, aceea de a se impune cu forța reciclarea (pentru cine nu a prins vremurile de dinainte de '89, pe atunci reciclarea se făcea într-un stil fanatic, aproape orice se recicla, numai că era impusă de Partid). Perspectiva oferită acum este accea de a face reciclare mai întâi ca o joacă nevinovată (aruncatul la coș) pentru ca apoi să devină ceva comun, obișnuit, dar totodată necesar pentru o viață mai curată și de calitate (similar activității sportive pentru sănătatea corpului).

Felicitări promotorilor din spate, print-o astfel de campanie pot spune că într-adevăr s-au cheltuit niște bani cu cap.

Comments

Popular posts from this blog

Contactless Payment Card - A big security risk

Rooting pentru HTC Desire HD (Aria)

ArcSight Tips - Rule Actions Order