Slumdog Millionaire

Astazi am vizionat filmul cu acelasi nume, nominalizat la Oscar-ul din 2009 pentru categoria "cel mai bun film al anului". In timp ce l-am vizionat mi-a adus aminte de "Orasul ingerilor", acelasi model de viata de mahala si dorinta extraordinara a unor copii de a razbate in viata.
Mi-as dori foarte mult sa castige Oscarul de anul asta, insa am oarece dubii pentru ca la aceeasi categorie mai sunt nominalizate filme cu personaje si actori americani...si sa nu uitam ca premiile sunt acordate de Academia de Arte din Statele Unite.
Filmul prezinta viata a doi frati, crescuti pe strazile Bombay-ului. Jamal, fratele mai mic, participa la varianta indiana a concursului de cultura generala "Vrei sa fii milionar". Fara educatie, "vagabondul" raspunde corect la intrebare dupa intrebare, facand organizatorii concursului sa-l suspecteze ca triseaza. Este pustiul un geniu? Are noroc? Sau este vorba de destin? Care sa fie raspunsul corect!
Va recomand acest film, personajele joaca exemplar, precum niste personaje din viata reala filmate cu camera ascunsa, dar dincolo de actiune raman niste intrebari..

Comments

Popular posts from this blog

Contactless Payment Card - A big security risk

Rooting pentru HTC Desire HD (Aria)

Despre contestarea amenzilor RATB