Parcul Național Retezat în câteva imagini

Săptămâna aceasta am fost în Retezat, pentru prima dată și mă bucur nespus că am făcut-o.
Rezervația este un loc rupt din Rai, extrem de bogat în vegetație, culoare, apă, relief. Locația este ideală pentru fotografie peisagistică. Nu numai că mi-a fost dat să văd niște locuri minunate, dar am și avut oportunitatea de a cunoaște niște oameni deosebiți, pasionați de munte, natură și frumos, cadrul întâlnirii fiind constituit de școala de vară organizată de Mihai Moiceanu, unul dintre cei mai cunoscuți și mai apreciați fotografi profesioniști din România.
 
 
 
 
Posted by Picasa
Acestea sunt doar câteva din multele fotografii realizate pe munte, din păcate aparatul cu care am realizat fotografiile a fost doar un compact, setat semiautomat, cu prioritate la deschidere - Fuji S6500fd - un bridge de referință în lumea foto și încă aparatul meu de suflet când vine vorba de realizat poze macro.
Cu toate astea mi-aș fi dorit să fi avut cu mine un DSLR pentru a surprinde cu adevărat frumusețile locului. Poate data viitoare, cine știe...

Comments

Popular posts from this blog

Contactless Payment Card - A big security risk

Rooting pentru HTC Desire HD (Aria)

Despre contestarea amenzilor RATB